82: Czy dobry miejski design obroni się sam – czyli jak komunikować projekty inwestycyjne? (gościni: Lidia Deja)

W 82. odcinku Urbcastu, rozmawiamy o tym: czy dobry miejski design obroni się sam — czyli jak komunikować projekty inwestycyjne?

Dlaczego warto o tym rozmawiać?

Bo dobrze zaprojektowane miasto umożliwia nam spotkanie się, które to jest kluczową kategorią ludzkiej aktywności. To spotkanie jest źródłem wartości społecznej i ekonomicznej, impulsem do rozwoju. Jak jednak zaprojektować i odpowiednio zakomunikować takie projekty miejskie?

Dlaczego warto posłuchać?

Ponieważ Lidia to uważny obserwator i entuzjastyczny użytkownik miasta. W procesie inwestycyjnym jest zwolenniczką podejścia multidyscyplinarnego, które jako jedyne pozwala uwzględnić głos różnych interesariuszy i od początku budować silną spójną markę projektu.

O rozmówczyni:

Lidia Deja jest strategiem marki i komunikacji, uważnym obserwatorem i entuzjastycznym użytkownikiem miasta, bo miasto to SPOTKANIE i RELACJA. Jest pasjonatką creative placemakingu, czyli obecności kultury i sztuki w przestrzeni publicznej, bo budują zarówno społeczny kapitał, jak i wartość miejsca.

Zagadnienia, o których porozmawialiśmy:

  • Czy dobry design sam się obroni?
  • Jak komunikować projekty nieruchomościowe/inwestycyjne?
  • Czym jest branding miejsca?
  • Co to jest placemaking i creative placemaking?
  • Jaka jest w tym wszystkim rola deweloperów?
  • Do kogo należy miasto?

Polecana przez Lidięksiążka:

Gdyby burmistrzowie rządzili światem, Benjamin Barber

Lidię możesz śledzić:

Odcinka posłuchasz na stronie podcastu: urbcast.pl/odcinek82

A więcej o podcaście znajdziesz: https://linktr.ee/urbcast

Możesz też wesprzeć Urbcast na Patronite: https://patronite.pl/urbcast

Muzyka: spear_oh

Do usłyszenia!

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *