W 82. odcinku Urbcastu, rozmawiamy o tym: czy dobry miejski design obroni się sam — czyli jak komunikować projekty inwestycyjne?
Dlaczego warto o tym rozmawiać?
Bo dobrze zaprojektowane miasto umożliwia nam spotkanie się, które to jest kluczową kategorią ludzkiej aktywności. To spotkanie jest źródłem wartości społecznej i ekonomicznej, impulsem do rozwoju. Jak jednak zaprojektować i odpowiednio zakomunikować takie projekty miejskie?
Dlaczego warto posłuchać?
Ponieważ Lidia to uważny obserwator i entuzjastyczny użytkownik miasta. W procesie inwestycyjnym jest zwolenniczką podejścia multidyscyplinarnego, które jako jedyne pozwala uwzględnić głos różnych interesariuszy i od początku budować silną spójną markę projektu.
O rozmówczyni:
Lidia Deja jest strategiem marki i komunikacji, uważnym obserwatorem i entuzjastycznym użytkownikiem miasta, bo miasto to SPOTKANIE i RELACJA. Jest pasjonatką creative placemakingu, czyli obecności kultury i sztuki w przestrzeni publicznej, bo budują zarówno społeczny kapitał, jak i wartość miejsca.
Zagadnienia, o których porozmawialiśmy:
- Czy dobry design sam się obroni?
- Jak komunikować projekty nieruchomościowe/inwestycyjne?
- Czym jest branding miejsca?
- Co to jest placemaking i creative placemaking?
- Jaka jest w tym wszystkim rola deweloperów?
- Do kogo należy miasto?
Polecana przez Lidięksiążka:
Gdyby burmistrzowie rządzili światem, Benjamin Barber
Lidię możesz śledzić:
Odcinka posłuchasz na stronie podcastu: urbcast.pl/odcinek82
A więcej o podcaście znajdziesz: https://linktr.ee/urbcast
Możesz też wesprzeć Urbcast na Patronite: https://patronite.pl/urbcast
Muzyka: spear_oh
Do usłyszenia!