160: Jak stworzyć skuteczny marketing miasta wykorzystując jego tożsamość? (gość: Mateusz Zmyślony – Open Eyes Economy)

Przed Tobą 160. odcinek Urbcastu, w którym rozmawiamy o tym: Jak stworzyć skuteczny marketing miasta wykorzystując jego tożsamość? 🤔

Dlaczego warto o tym rozmawiać?

Porozmawiajmy o tworzeniu skutecznego marketingu miejsca poprzez wyeksponowanie jego tożsamości. Przyciąganie inwestorów, turystów czy mieszkańców, powinno być zgodne z genius loci danego miejsca i potrzebami jego lokalnej społeczności.

Mateusz Zmyślony to doświadczony ekspert, dzielący się praktyczną wiedzą w kreowaniu wizerunku miast i tworzeniu dla nich strategii. Posłuchaj naszej rozmowy, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak rozumieć, rozwijać i promować miasta.

Zagadnienia, które poruszamy:

  • Marketing miejscowy i rozwijanie tożsamości miasta
  • Trendy wpływające na rozwój miast
  • Wzrost cen nieruchomości i suburbia
  • Miasta kurczące się vs. miasta rosnące
  • Studium przypadku: Kraków i inne miasta

Odcinek powstał we współpracy z Open Eyes Economy Summit, który będzie miał miejsce 21-22 listopada. Zobacz więcej na: https://kongres.oees.pl/

Książka tygodnia:

Więcej informacji na temat rozmowy znajdziesz na:

Odcinka posłuchasz na stronie podcastu: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠urbcast.pl⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

A więcej o podcaście znajdziesz: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://linktr.ee/urbcast⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Możesz też wesprzeć Urbcast na Patronite: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://patronite.pl/urbcast⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Muzyka: spear_oh

Do usłyszenia!

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *